Užimtumo tarnyba – parama verslui kurti 2024 m.

Parama verslui kurti, parama darbo vietų kūrimui, parama verslo pradžiai – kelios paramos rūšys verslo kūrimui Lietuvoje.

Užimtumo tarnyba (UŽT) teikia paramą verslui kurti, paramos suma iki 28 644 Eur. Parama skiriama tik tiesioginėms darbo funkcijoms atlikti reikalingų darbo priemonių įsigijimui ir/arba patalpoms remontuoti (iki 50 proc. subsidijos sumos).

 Kaip vertinamos UŽT paraiškos verslui kurti?

 Paraiškos vertinamos pagal nustatytus kokybės kriterijus:

  • Pareiškėjo turima kvalifikacija (išsilavinimas) ir jos atitikimas steigiamai darbo vietai;
  • Pareiškėjo darbo patirtis (ilgesnė nei 6 mėn.) ir jos atitikimas steigiamai darbo vietai;
  • Pareiškėjas atitinka bent vieną tikslinę grupę: vyresnio amžiaus (50+) asmuo, jaunimas (iki 29 m. amžiaus), asmuo, kuriam nustatytas iki 55 procentų dalyvumo lygis (iki 2023 m. gruodžio 31 d. – iki 55 procentų darbingumo lygis)
  • Pareiškėjas atitinka bent vieną tikslinę grupę: vaiko motina (įmotė) arba tėvas (įtėvis), vaiko globėjas, rūpintojas ir asmenys, faktiškai auginantys vaiką (įvaikį) iki 8 metų, buvęs emigrantas, per paskutinius 12 mėn. iki paraiškos pateikimo dienos deklaravęs gyvenamąją vietą Lietuvos Respublikoje, jeigu prieš tai buvo deklaravęs išvykimą iš Lietuvos Respublikos
  • Steigiama darbo vieta padeda įgyvendinti skaitmeninės transformacijos tikslą ir kartu susijusi su žaliosios transformacijos tikslų įgyvendinimu (prioitetai);
  • Pareiškėjo nuosavų lėšų dalis;
  • Prašomos subsidijos dydis lyginant su didžiausiu leistinu dydžiu;
  • Steigiama darbo vieta patvirtintai aukštą pridėtinę vertę kuriančiai profesijai.

Paraiškos yra vertinamos pagal aukščiau pateiktus kriterijus. Pareiškėjai, kurių paraiškos surenka daugiau nei  35 balus, yra kviečiami ginti savo paraiškas. Galutinis paraiškos vertinimo balas susideda iš pradinio paraiškos vertinimo ir gynimo balų.

Pareiškėjai, kurie gauna teigiamą atsakymą toliau atlieka šiuos veiksmus:

  • Pasirašo paramos verslui kurti sutartį;
  • Įsteigia įmonę, atidaro atskirą banko sąskaitą finansų įstaigoje;
  • Atlieka viešuosius pirkimus įrangai ir darbo priemonėms įsigyti pagal UŽT patvirtintas taisykles, paskiria pirkimų organizatorius/komisijas;
  • Rengia įmonės dokumentus, įsakymus;
  • Įsigijus turtą apskaito jį pagal apskaitos reikalavimus, paruošia atitinkamus dokumentus;
  • Gauna reikalingus leidimus/licencijas;
  • Pildo UŽT reikalaujamus dokumentus;
  • Rengia veiklos ataskaitas.

Pasirašius paramos verslui kurti sutartį ir įsteigus įmonę UŽT perveda 85 proc. subsidijos sumos, likusi dalis subsidijos pervedama kai visos darbo priemonės/įranga yra įsigyta ir darbo vieta įsteigta tinkamai.

 

Norite kurti verslą, bet nežinote nuo ko pradėti? – susisiekite teikiame konsultacijas ir pilnai parengiame visus dokumentus sėkmingam subsidijos gavimui. Įsipareigojame jums padėti iki visiško projekto įgyvendinimo, o taip pat siūlome ir buhalterinės apskaitos paslaugas jūsų naujai įmonei.

Daugiau informacijos apie paramą.